FANDOM

X vine și întreabă de ce Cloudy de ce este trist. Cloudy zice că vrea ca Balon să se întoarcă. atunci echipa lor ar fi câștigat BFB 9. X întrerupe că nu știe cum să recupereze concurenți. X spune că este timpul pentru Cake at Stake și totul este planificat. Apoi se împiedică și cade pe podea. Apoi, îi șoptește lui Cloudy că este în siguranță. După aia incepe Cake at Stake. În cake at stake David a fost eliminat. Când X îl urmărea pe David Recommended characters apăreau pe ecran. După ce X la prins pe David. Bubble se așeza pe podea. Chibrit îi zicea lu bubble ceva. Bubble îl întrerupea pe match zicând Hmh. Dupaia. o felie de tort la spart pe Bubble.

Chibrit se întreba unde e X pentrucă îl vrea pe Bubble să fie din nou în viață. Ventilator îi zicea să numai îi pasă de Bubble. Chibrit îi zice lui ventilator să tacă pentrucă nu știie ce zice. Nor îl întrerupe pe Chibrit și zice că X nu poate să aducă concurenți înapoi la viață. Chibrit îl întreabă pe Gogoașă dacă poate recupera concurenți la viață dar Gogoașă îi zice că a încercat să îl recupereze pe Cui dar la făcut deformată.

Focus Jr îi zice că trebuie ca 4 să se întoarcă. Marker îi zice că știie cum să îl recupereze. așa că șia întins mâna și a făcut forma lui 4. dar nu sa întâmplat nimic. Marker zice că a promis că a funcționat data trecută. Dupaia îi intreba pe Capsator și pe Origami dar realizează că nu sunt lângă marker. Focus jr zice lu marker că nu este sigur dar că este o șansă ca el să fie un idiot. Marker zice că e adevărat. Rubin se întreabă dacă BFDIul e la 4. Față galbenă se întreabă și el că fără 4 nu se luptă pentru nimic. Dupaia. un intro modificat BFB apare pe ecran. Dupaia X vine cu David pe capul lui. și zice că sa întors, Dupaia zice al 10lea concurs dar realizează că toți cei larți au loat orazna cu vorba despre 4. Dupaia continuă cu concursul al 10lea. dar ceas îl intrerupe și zice să se întoarcă 4. Dupaia Lacrimă desenează tone de hârtii cu numarul 4. cum a făcut în BFB 4 dar nicîuna nau funcționat. Cub îi ia pe needle, pix, și Chibrit în forma lui 4. Plăcintă îl face pe X în forma lui 4. Gelatină îsi face una dintre furculițele lui în forma lui 4. Sticlă are un club de golf și zice Patru! dar îl lovește pe Minge de golf.

(TRIVIA)

4 este singurul care poate să recupereze. (declarat de X)

Tortul lui Pin arată ca un tort DIY de carton. când de fapt chiar e un tort.

E pentru prima dată când EAC/EXIT a fost inclus în un videoclip.

E pentru prima dată când e o scena 3D în LPIDV/BFDI

(NETERMINAT) Mai adaugați aici chestii. (DONT VANDALISE. YOU HAVE BEEN WARNED.)